Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas szansę wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Dzisiaj nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć dużo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić w szeregu przypadków nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, żeby sprawić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz z pewnością o wiele bardziej produktywne.